Logo
تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399
کد 29

توسط مرکز فناوری اطلاعات؛

وب سایت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب طراحی و پیاده ‌سازی شد.

وب سایت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب به همت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، طراحی و پیاده ‌سازی شد.
امروزه وجود پرتال برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و علی‌الخصوص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا که بعنوان آیینه و معرف آن در دنیای دیجیتال است و نیاز به آن در این ایام ویروس کرونا و نیاز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی به فضای مجازی، بیشتر از قبل احساس می‌شود.
نکته دیگر که بر اهمیت پرتال‌های دانشگاهی اشاره دارد، مباحث مربوط به وبومتریکس و رتبه‌بندی پایگاه‌های دانشگاهی است.
در این راستا وب‌سایت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب به همت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت براساس فناوری‌های بروز طراحی و پیاده‌سازی گردید تا بتواند پاسخگوی نیاز مخاطبان محترم باشد.
در این میان جا دارد از تلاش‌ها و زحمات آقای دکتر جهانی رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و همکاران ایشان در تهیه مطالب و محتوای لازم تشکر و قدردانی گردد.
این وب‌‌سایت از طریق لینک https://industry.ubonab.ac.ir قابل دسترس است و کاربران محترم می‌توانند با ارسال نظرات و پیشنهادات خود از طریق آدرس پست الکترونیک website@ubonab.ac.ir با ما در ارتباط باشند.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 20 اسفند 1399
  • ساعت 13
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 177
نظرات شما
داود جهانی
|
پنجشنبه 21 اسفند 1399
2
0
c_img من هم لازم می دانم از جناب اقای مهندس اسماعیل زاده بزرگوار که خیلی زحمت متحمل شدند تشکر و قدردانی کنم.
captcha refresh