Logo

پرسش‌های متداول

سوال 1- نمی‌توانم وارد سامانه شوم و با پیغام "ورود نامعتبر، لطفاً دوباره سعی کنید"مواجه می‌شوم.
پاسخ: نام کاربری یا رمز عبور به درستی وارد نشده است و یا عضو سامانه نیستید. در این موارد لطفا با کارمندان مربوطه با شماره تلفن  ۰۴۱۳۷۷۴۵۰۰۰ و داخلی 1332 یا 1325 تماس حاصل نمایید.

سوال 2- در هنگام پیوستن به کلاس ادوبی کانکت به صورت کامل لود می‌شود ولی نمی‌توانم وارد کلاس شوم.
پاسخ: اگر از طریق گوشی به سامانه وارد شده‌اید، لطفا نرم‌افزار ادوبی کانکت را از حالت نصب خارج نمایید و سپس نسخه اصلی را از Google Play دانلود نمایید.

سوال 3- چگونه در کلاس کلمات فارسی را به صورت مناسب تایپ نمایم؟
پاسخ: برای این کار فونت‌های فارسی که مختص ادوبی کانکت است، استفاده نمایید.

سوال 4- در داخل کلاس کنار اسم من عدد 2 نوشته شده است. مشکل از چیست؟
پاسخ: شما از دو سیستم یا دو مرورگر مختلف وارد سامانه شده‌اید. جهت حل مشکل از کلاس خارج شوید و فقط از یک دستگاه وارد سامانه شوید.


سوال 5- مرورگر و نرم افزارهای مورد نیاز برای ورود به کلاس آنلاین چیست؟
پاسخ: مرورگر Firefox یا Chrome، نرم افزار Flash player، نرم افزار  Adobe connect Add-in
سوال 6- نرم افزارهای مورد نیاز را نصب کرده ام ولی باز نمی‌توانم وارد کلاس شوم؟
به پیامهای سیستم توجه فرمایید. در اکثر موارد برنامه ها نیاز به آپدیت شدن دارند.
سوال 7- نمی‌توانم به فیلم ضبط‌ شده کلاس دسترسی پیدا کنم.
پاسخ: در این موراد لطفا یکبار گزینه "پیوستن به کلاس" را کلیک نمایید، وارد کلاس شده و خارج شوید. سپس به فایل ضبط‌ شده دسترسی خواهید داشت.
 
سوال 8- کلاسی که در سیستم سما تعریف شده است را نمی‌توانم در سامانه آنلاین مشاهده کنم.
پاسخ: لطفا در این موارد از قسمت نمای کلی درس، فیلترهای "در جریان"، "گذشته" و " آینده" را بررسی نمایید. اگر درس در هیچکدام از بخش‌ها نبود، به کارمند مربوطه اطلاع دهید. اطلاعات تماس در پاسخ به سوال شماره 1 قرار دارد.
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه هیجدهم اسفند 1399
  • ساعت 18:05
  • توسط مدیریت فناوری اطلاعات
  • تعداد بازدید صفحه : 411